keskiviikko 13. helmikuuta 2019

Karvainen ympäristökasvattajamme

Terve taas!
Onpa mukava kun on jo helmikuu ja aurinko paistaa. Kesän tuloa ei voi estää:)
Mulla on ollu vipinää viikoittain, kun olen vieraillut perhekerhoissa, iltapäiväkerhoissa ja muissa paikoissa roskapussi ja lajitteluastiat mukanani. Nyt tulee parin viikon tauko, kun Sarin kanssa kasataan viiden jätelaitoksen asiakaslehti taittovalmiiksi. Se lehti, Yhteinen juttu, muuten ilmestyy huhtikuun puolivälin jälkeen.

Mun materiaaleja saa käyttää vapaasti kouluissa, päiväkodeissa ja missä vaan. Vielä parempi on, että tilaatte mut käymään. Olen karvainen otus mutta ympäristökasvatuksen rautainen ammattilainen!

Tässä on jotain, jota voi vaikka samantien tulostaa itselleen; puuhavihko päiväkoti-ikäisille ja eka-tokasille. Lisäks musta on tehty esittelyvideo ja onpa vuosien varrella otettu muutama muukin hassu klippi.
Puuhavihko
https://www.ekokymppi.fi/media/lomakkeet/puuhavihko_2018.pdf


Esittelyvideoni
Mun esittelyvideoni



Videoita
Muuta

Kivaa kierrätyskevättä, nähdään kulmilla!:)

@Kurre


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti