perjantai 22. tammikuuta 2016

Uusi asiakaspalvelukanava otettu käyttöön

Chat-ikkuna aktivoituu automaattisesti, kun kotisivuilla on asioitu 30 sekuntia

Chat-kanava avattu tänään


Ekokymppi on laajentanut asiakaspalvelukanaviaan. Kotisivuille on otettu käyttöön chat-kanava, jossa asiakas voi keskustella chatin välityksellä asiakaspalvelijan kanssa. Kun asiakas on selaillut nettisivua 30 sekunnin ajan, chat-keskusteluikkuna avautuu automaattisesti. Asiakas voi halutessaan kysyä suoraan asiakaspalvelijalta ratkaisua tai tietoa johonkin jätehuoltoon liittyvään kysymykseen. Chat on nopea ja tehokas kanava asiakaspalvelussa. 

Ekokympin tavoitteena on laadukas asiakaspalvelu. Tämä tarkoittaa mm. sitä, että asiakaspalvelijat ovat asiakkaiden tavoitettavissa mahdollisimman helposti ja monikanavaisesti. Uusi chat-kanava lisää mahdollisuuksia olla palvelemassa asiakkaita nopeasti. Chat-kanavasta tavoitat asiakaspalvelijan arkisin klo 9-17. 

Monikanavainen asiakaspalvelu


Asiakas tavoittaa Ekokympin monta erilaista kanavaa pitkin. Toimistolla, lajitteluasemalla ja jätekeskuksessa saa henkilökohtaista palvelua aukioloaikoina. Henkilökohtaisten puhelinnumeroiden ja sähköpostiosoitteiden lisäksi Ekokympillä on käytössä muita palvelu- ja tiedonvälityskanavia, joista asiakas voi valita helpoimman tavan asioida.

yleiset puhelinlinjat:

  • vaihde p. 08 636 611
  • vuosilaskutus p. 08 636 616
  • jäteneuvonta p. 08 636 615

sähköpostit:

  • jäteneuvontaa, yleisiä asioita: info@ekokymppi.fi
  • laskutusasioita: laskutus@ekokymppi.fi
  • jäteneuvontaa: kurre@ekokymppi.fi
vekkomediat:
  • kotisivut www.ekokymppi.fi
  • chat-kanava kotisivuilla
  • yhteydenottolomake kotisivuillA
  • Facebook Kurre Kainuulainen
  • Twitter @ekokymppi
  • Ekoaviisi-blogi www.ekoaviisi.blogspot.fi
  • Kurren kerho -blogi www.kurrenkerho.blogspot.fi
  • Snapchat ekokymppi
  • Ekoaviisi-uutiskirje (tilaus kotisivuilta)
  • keräyspistekartta www.kierratys.info

Pakkasten paukkuessa @Marjut

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti