Chat-ikkuna aktivoituu automaattisesti, kun kotisivuilla on asioitu 30 sekuntia |
Chat-kanava avattu tänään
Ekokymppi on laajentanut asiakaspalvelukanaviaan. Kotisivuille on otettu käyttöön chat-kanava, jossa asiakas voi keskustella chatin välityksellä asiakaspalvelijan kanssa. Kun asiakas on selaillut nettisivua 30 sekunnin ajan, chat-keskusteluikkuna avautuu automaattisesti. Asiakas voi halutessaan kysyä suoraan asiakaspalvelijalta ratkaisua tai tietoa johonkin jätehuoltoon liittyvään kysymykseen. Chat on nopea ja tehokas kanava asiakaspalvelussa.
Ekokympin tavoitteena on laadukas asiakaspalvelu. Tämä tarkoittaa mm. sitä, että asiakaspalvelijat ovat asiakkaiden tavoitettavissa mahdollisimman helposti ja monikanavaisesti. Uusi chat-kanava lisää mahdollisuuksia olla palvelemassa asiakkaita nopeasti. Chat-kanavasta tavoitat asiakaspalvelijan arkisin klo 9-17.
Monikanavainen asiakaspalvelu
yleiset puhelinlinjat:
- vaihde p. 08 636 611
- vuosilaskutus p. 08 636 616
- jäteneuvonta p. 08 636 615
sähköpostit:
- jäteneuvontaa, yleisiä asioita: info@ekokymppi.fi
- laskutusasioita: laskutus@ekokymppi.fi
- jäteneuvontaa: kurre@ekokymppi.fi
vekkomediat:
- kotisivut www.ekokymppi.fi
- chat-kanava kotisivuilla
- yhteydenottolomake kotisivuillA
- Facebook Kurre Kainuulainen
- Twitter @ekokymppi
- Ekoaviisi-blogi www.ekoaviisi.blogspot.fi
- Kurren kerho -blogi www.kurrenkerho.blogspot.fi
- Snapchat ekokymppi
- Ekoaviisi-uutiskirje (tilaus kotisivuilta)
- keräyspistekartta www.kierratys.info
Pakkasten paukkuessa @Marjut
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti